Robert Bosch və “Optimal” olmayan strategiya

Robert Bosch və “Optimal” olmayan strategiya

Category : Marketinq

Robert müəllim işlədiyi sözün bu qədər ucuzlaşacağını təxmin etsəydi elə o vaxtı güvən itirib,şirkəti bağlaylb xırda dövlət işi ilə başını qatardı

1) Əgər istehsalçı deyilsənsə necə pul itirməyi gözə ala bilərsən ki? Onda deməli yaxşı biznesmen deyilsən.Robertin müəllimin dediyi sözün canı odur ki,məhsulda defekt,istehsalatdan yaranan qüsur olsun və istehsalçı qüsurlu məhsulu üzr istəyərək dəyişdirməyi vəya təmir etməyi pulsuz həyata keçirsin.Yoxsa qiymət strategiyası müştəridən üzr istənikəcək və güvən itiriləcək bir anlayış deyil,bu sadəcə firmanın strategiyası və müştəriyə təqdim etdiyi təklifdir

2) 2-ci 50%-lik devalvasiyanı müştərisinə əks etdirməyən şirkət birmənalı şəkildə müştərisini aldadır.10-20%-lik artımı kompensasiya etmək hardasa mümkün ola bilər,amma 50%-lik artımı öz cibindən qarşılayan şirkət ya öz quyusunu qazır yada ki indiyə qədər minimum 80-90 % marja ilə satdığını hiss elətdirib özünü ifşa edir

3) İstehlakçı da devalvasiyanın nəticələrini yaxşı bilir və qiymət artımına qarşı əvvəlki kimi aqressiv münasibət göstərmir.Nəzərə də alsaq ki idxal məhsuludur,heçkim etiraz etməz. Məsələ budur ki sən(!) şirkət olaraq özünü niyə “yandırırsan”? 🙂 Səndə də qiymət artımının olmağı normal haldır.Bunun güvənlə nə əlaqəsi? Hələ üstəlik də rəhmətlik Robert(yeri behiştlik) müəllimin yerində dediyi və tutuzdurduğu qızıl kəliməsi ilə müştərini də minnətli vəziyyətə salırsan

4) Şam ağacından səməniyə keçid prosesi başlayıb artıq