İçərisində gizli mesaj olan 10 məhşur loqo

İçərisində gizli mesaj olan 10 məhşur loqo

Category : Böhran , HR , Marketinq , Satınalma , Satış , Ümumi

Yazıda içərisində gizli mesaj olan 10 məşhur loqodan bəhs edəcəyəm .Demək yerinə düşər ki, bəzləri “gizli” deyillər amma ağıllı dizaynın sadə məhsullarıdırlar.

1. VAIO

92807643-3f29-481d-a24b-229ac9628f50

İlk baxışdan sadəcə VAIO görünür, amma bir az da yaxınlaşdırıb baxanda, ilk iki hərf analoq simvolu təmsil edir, son iki hərf isə rəqəmsal simvolu.

2. Baskin Robbins

3f2a3c66-bb94-4bdc-a83f-903328c3cb19

Çəhrayı rəngdə vurğulanan sahəyə nəzər yetirin. ? 31 ədədi təklif etdikləri ətirlərin sayıdır

3. Amazon

1efcf78d-db0f-4317-828d-192fb29e854f

Amazonun loqosuna ilkin baxanda düşünə bilərsiz ki, ox işarəsi gülümsəyən üzə bənzəyir, mənası isə  o deməkdir ki, Amazon öz müştərilərini xoşbəxt etmək üçün mövcuddur. Bunu da əlavə edim ki, a-dan z-yə qədər uzanan ox işarəsi Amazonun satışdakı çeşidliliyinin a hərfindən z hərfinə qədər olduğuna da işarə edir.

4. Google

e64dfac4-41ea-43fc-bdd7-028bf7252cbc

Heç fikir vermisiz ki Google ardıcıl 4 ana rəngdən sonra 2-ci dərəcəli rəng istifadə edib? Bu tamamilə qəsdən olunub. Google göstərmək istəyirdi ki, onlar qaydalar ilə oynamırlar.Buna görə də onlar sadə hərflər və rənglərdən istifadə ediblər

5. Pepsi

6441d555-b415-41ef-b40f-6399b037ad74

2008-ci ildə Pepsi yeni loqo (soldakı köhnə,sağdakı yeni) dizayn etmək üçün Arnell Associates-ə 1 milyon dollar pul ödədi. Buna görə də Pepsi rebrendinq üçün hər şeyə yenidən milyonlarla pul ödəməli idi. Arnell-in  “Dizayn Strategiyasının Ruhu” adlı proyekti ictimaiətə təqdim olundu . Təklif olunan o idi ki, yeni loqo bir növ Da Vinçinin Şifrəsi olmalı idi. Arnell-in proyektinə görə, Pepsinin logosu Feng shui, İntibah dövrü, Nisbilik nəzəriyyəsi, Kainat və başqa faktorlara görə hazırlanmışdı. Çıxan nəticə isə bu idi: Loqo kainatın açarıdır.

6. IBM

fcb76a79-26dd-4fc7-b66f-305dbb047168

IBM-in,şirkəti təmsil edən Böyük Mavi loqotipində bütün dünya üçün gizli mesaj mövcuddur . Sağ aşağı hissədəki ağ xəttin keçdiyi hissə bərabərlik(=) işərəsinə bənzəyir

7. Unilever

c22c0a06-39b1-4e4e-bafe-0db9afeca8a9

Unilever o qədər müxtəlif məhsullar istehsal edir ki, bəzən hər şeyi yadda saxlamaq çətin olur.Bəxtimiz gətirib ki, istehsal etdikləri hərşeyin simvolları loqoda mövcuddur.

8. Toyota

3b557ddd-08d9-44bb-9430-0572be71ee55

Toyotanın loqotipində olan üç ellips üç ürəyi təmsil edir: müştərinin ürəyi, məhsulun ürəyi və texnologiya sahəsindəki tərəqqinin ürəyi

Bunlar bilinəndir,bəs bilinməyənləri? Çox az adam aşağıdakı şəkildəkindən xəbərdardır:

0a49e666-6922-4afc-9ccf-906c75e8c8c1

9. Coca Cola

68650888-7f83-4bd2-9549-29eec6fd42aa

Coca Cola sözündəki “o” hərfinə yaxından baxın. Nəsə qəribəlik hiss edirsiz?  Etmirsizsə eybi yox, çünki insanların əksəriyyəti bunu hiss etmir. Bu, əslində Danimarkanın bayrağıdır.Amma bu əvvəldən düşünülmə birşey deyildi. Coca Cola sonradan fərqinə vardı ki, onun loqotipinin bir hissəsi əslində yer üzündə ən xoşbəxt ölkə adını daşıyan Danimarkanın bayrağı kimi görünür.

e3ac8cd5-9567-495c-adee-e187e4b1d4fe

10. FedEx

d13a9c5c-ab58-4323-9975-ee4e893e5c2b

Fedex-in loqosu kreativ nümunələrdəndir! İlk baxışdan iki müxtəlif rəng görünür, ancaq daha diqqətlə baxanda “E” və “X” hərfləri arasındakı boşluqda ox işarəsi var,hansı ki şirkətin uzaqgörənliyinin və gələcəyə dair proqnoz irəli sürməsinin simvoludur.